Planering planering...

Har planerat lite med Maria över telefonen idag och om hennes ridförbud från läkaren fortsätter är jag åter stand in på TC-tävling med Rex. Denna gång går färden till Eksjö och en helt nybyggd bana i skogen! Skulle hemskt gärna starta samtidigt som jag ju hoppas för Marias skull att hon blir frisk snart! Jag håller den ena tummen för henne och den andre för att jag får rida ;) Om det blir av åker vi med hästarna upp på fredag förmiddag och stallar upp dem på ridklubben ett stenkast från banan. Starten går 11.00 på lördag så vi hinner nog men en trevlig sammankomst fredag kväll. 8 lag till start än så länge, det är nog rekord än så länge i TC-sammanhang.

Sedan börjar det bli dags att skola in Conair på lite fasta hinder om han ska kunna vara med på höstens jaktritter och så småning om även sin första TC. På söndag åker vi till Lidbecks bana och skuttar lite. Sen ska jag eventuellt hoppa Lipstick lite åt Maria inför Eksjö också. I helgen kommer dessutom Fenja in från betet så hon ska sättas igång så smått. Spännande!


Feliciano - Swift 690 - Crown point**
Fenja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0