Conair

Efter TC på Blommeröd i fredags bestämde jag mig för att höra mig runt efter en annan häst att rida ett tag då mina är antingen för gamla, för unga eller för sjuka för att ridas "riktigt". Camilla stod i samma stund som hon fick mitt SMS, hemma hos Jenny som behövde någon som kan rida hennes 5-åring Conair då han växt sig en aningen för stor för henne. I måndags testade jag bjässen på hela 183 cm och det kändes jättebra!
Så nu är tanken att jag ska rida, träna och om allt går bra även tävla honom en del. Han har gått några 1-meterklasser som fyraåring varav en med förstaplacering. Eftersom han har bra galopp och är mentalt stabil är han inte utesluten från att få gå någon TC också. På söndag ska vi vara med på Clinic för Pontus Molin, taggad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0